نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

بیانیه جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی در محکومیت اعدام ۴ هموطن کرد محمد فرامرزی، پژمان فاتحی، وفا آذربار، محسن مظلوم

جنبش همبستگي ملي ايرانيان براي سرنگوني جمهوري اسلامي ، ضمن حمايت ازفراخوان اعتصاب عمومي در كردستان خواهان پيوستن همه مردم ايران به اين اعتصاب و پايان دادن به جنايات حكومت خامنه اي است.

۱۳۷

 

بیانیه جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی

در محکومیت اعدام ۴ هموطن کرد محمد فرامرزی، پژمان فاتحی، وفا آذربار، محسن مظلوم

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، ضمن حمایت ازفراخوان اعتصاب عمومی در کردستان خواهان پیوستن همه مردم ایران به این اعتصاب و پایان دادن به جنایات حکومت خامنه ای است.

 

هموطنان!

نهادها و سازمانهای حقوق بشری

 

 صبح امروز بار دیگر رژیم جنایتکار ولایت فقیه دست به جنایت دیگری زد و ۴ زندانی سیاسی از هموطنان کرد را اعدام کرد.

این رژیم در گرداب بحرانهای  داخلی ، منطقه ای و بین المللی ناگزیر مجبور است که برای خاموش نگهداشتن مردم بجان آمده ، تیغ خود را بر روی مردم خود و زندانیان سیاسی بکار گیرد تا چند صباحی به عمر ننگین خود ادامه دهد.

دستگیری و بازجویی و شکنجه و اعتراف گیری این ۴ زندانی نیز بر اساس هیچیک از قوانین و رویه های قانونی و حقوق بشری نبوده و تنها نیاز رژیم برای چوبه های دار رژیم را تامین میکند.

همزمان با این جنایت آشکار ، شخصیتهای سیاسی و ارگانهای مختلف و احزاب کردستانی فراخوانی برای اعتصاب عمومی در روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه صادر کرده اند.

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، ضمن حمایت ازفراخوان اعتصاب عمومی در کردستان خواهان پیوستن همه مردم ایران به این اعتصاب و پایان دادن  به جنایات حکومت خامنه ای است.

این جنبش همچنین از تمامی ارگانهای حقوق بشری بین المللی و ارگانها و شخصیتهای سیاسی خواهان محکومیت این اقدام جنایتکارانه و پاسخگویی رژیم ضد بشری خامنه ای است.

این جنبش همچنان از همه احزاب وگروههای سیاسی سرنگونی طلب در داخل و خارج از کشور میخواهد که با اتحاد در عمل  و حمایت از اعتصاب یکپارچه تمامی مردم ایران ، برای برچیدن این رژیم ضد بشری بپاخیزند.

 

 

 

 

 

سرنگون باد رژیم جمهوری  اسلامی

پیروز باد مبارزه مردم ایران برای آزادی

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی

دوشنبه نهم بهمن ۱۴۰۲

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »