نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

بیانیه جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی در محکومیت خیانت و فرستادن عمدی جمعیت در شهرکرمان به آغوش مرگ و جان باختن قریب به ۹۰ تن در دو انفجار

رژيم جنايتكار ولايت فقيه از يك هفته قبل ، از ورود افراد گروه تروريستي داعش خراسان به داخل ايران جهت اجراي عمليات تروريستي در كرمان مطلع شده بود ولي عليرغم آن باستثناي سران رژيم، مانع ورود مردم به اين خيمه شب بازي نشد.

۸۶

بیانیه جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی

در محکومیت خیانت و فرستادن عمدی جمعیت در شهرکرمان به آغوش مرگ و جان باختن قریب به ۹۰ تن در دو انفجار

رژیم جنایتکار ولایت فقیه از یک هفته قبل ، از ورود افراد گروه تروریستی داعش خراسان به داخل ایران جهت اجرای عملیات تروریستی در کرمان مطلع شده بود ولی علیرغم آن باستثنای سران رژیم، مانع ورود مردم به این خیمه شب بازی نشد.

 

هموطنان گرامی!

نهادها و سازمانهای حقوق بشری  و وجدانهای بیدار در سراسر جهان!

 

 در تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۲ بر اثر دو انفجار در جریان  راهپیمایی چهارمین سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی جنایتکار در شهر کرمان ، قریب به ۹۰ تن کشته و ۳۰۰ نفر مجروح شدند.

این مراسم بدون حضور خانواده سلیمانی جنایتکار و سران شناخته شده رژیم در شهر کرمان برگزار شد . رژیم در موضعگیری های اولیه سعی کرد این عملیات را به اسرائیل و امریکا منتسب کند ، ولی ناظران آگاه همدستی رژیم در این جنایت را محتمل می دانستند.

اینک قریب به یک ماه پس از این حادثه ، روزنامه  وال استریت ژورنال با افشای خبری اعلام کرد :” دولت امریکا یک هفته قبل از این حادثه رژیم ایران را از ورود یک تیم از داعش خراسان به داخل مرزهای ایران جهت عملیات تروریستی  در شهر کرمان مطلع کرده بود.“

معاون سخنگوی وزارت خارجه امریکا از اظهار نظر در این زمینه ( بدلیل ترس از اتهام همکاری با سپاه پاسداران و تبادل  اطلاعات با یک نیروی تروریستی) خودداری کرد، ولی وی این خبر را تکذیب نکرد.

البته زینب سلیمانی  ، دختر قاسم سلیمانی پس از این حادثه، در مصاحبه ای اهداف رژیم را بطور خلاصه بیان کرد و گفت :” دشمنان بدانند که این شهادت‌ها به مردم ما انگیزه می‌دهد، این خون‌ها بیشتر می‌جوشد و مردم ما بیشتر به میدان می‌آیند.“ او توضیح نداد که چرا خود و خانواده  سلیمانی و اعضای رده بالای حکومتی  بطور غیر معمول در این مراسم حضور نداشتند، اما این اظهارات بخوبی نشاندهنده  هدف رژیم از این کار و مایه گذاشتن از جان مردم کوچه و بازار برای ایجاد بحران و تحریک افکار عمومی است.

رژیم جنایتکار ولی فقیه در جریان انهدام هواپیمای مسافربری اوکراینی  و انفجار شهر مشهد نیز نشان داد که جان مسافرین  و حتی زائران بیگناه را دستمایه اعمال تروریستی  خود قرار داده و به هیچکس پاسخی نداده است.

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی  جمهوری  اسلامی ، از همه وجدانهای بیدار در داخل و خارج از ایران درخواست دارد که  در مقابل این جنایت آشکار ساکت ننشینند و صدای اعتراض خود را بگوش جهانیان برسانند.

این جنبش همچنان از همه احزاب وگروههای سیاسی سرنگونی طلب در داخل و خارج از کشور میخواهد که با اتحاد در عمل ، برای برچیدن این رژیم ضد بشری به پشتیبانی  از خیزش جوانان در داخل ایران  برخیزند.

 

 

سرنگون باد رژیم جمهوری  اسلامی

پیروز باد مبارزه مردم ایران برای آزادی

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی

جمعه ششم بهمن ۱۴۰۲

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »