نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

بیانیه مشترک جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، جنبش وحدت ملی ایرانیان  و حزب ملی ایران در باره تحریم سراسری خیمه شب بازی انتخابات رژیم خامنه ای

تحريم گسترده و سراسري مضحكه انتخابات ، پاسخ كوبنده مردم ايران به خامنه اي جنايتكار براي 5 دهه سركوب و اعدام  و نقض حقوق بشر، جنگ و صدور تروريزم ، غارت و چپاول و فقر و گراني و مردوديت در همه عرصه هاي سياسي و اجتماعي است.

۱۴۳

بیانیه مشترک

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، جنبش وحدت ملی ایرانیان  و حزب ملی ایران

در باره تحریم سراسری خیمه شب بازی انتخابات رژیم خامنه ای

 

تحریم گسترده و سراسری مضحکه انتخابات ، پاسخ کوبنده مردم ایران به خامنه ای جنایتکار برای ۵ دهه سرکوب و اعدام  و نقض حقوق بشر، جنگ و صدور تروریزم ، غارت و چپاول و فقر و گرانی و مردودیت در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی است.

 

هموطنان آزاده

گروههای سیاسی مخالف رژیم جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور:

 

روز ۱۱ اسفند نمایش سیزدهمین دوره انتخابات مشترک خبرگان و مجلس رژیم درایران برگزار میشود. بر اساس آمارهای معتبر موسسات آمارگیری ، در خوشبین ترین حالت تنها حدود ۳۲ درصد از واجدین شرایط در این انتخابات شرکت  خواهند کرد که بخش زیادی از آنها را سربازان و دانش اموزن و کارمندان دولتی تشکیل میدهند که بر اثر فشارهای دولتی وعوامل سرکوب در ادارات تشکیل میدهند.

خامنه ای جنایتکار در چندین سخنرانی ، عدم شرکت در انتخابات را ضد اسلام و ضد جمهوری اسلامی اعلام کرد و ارگانهای رژیم برای رونق دادن به این خیمه شب بازی اعلام کرده اند که  حتی بدون شناسنامه و کارت شناسایی و بدون زدن مهر بر روی شناسنامه میتوان در رای گیری شرکت کرد.

رژیم ولایت فقیه طی ۴۵ سال اخیردر تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی ، امنیتی با شکست مواجه شده و ایران را به قهقرا سوق داده است ، عوامل این رژیم سالهاست که مردود شده و بجای انتخاب مجدد خود ، باید به مردم پاسخگو باشند.

بلحاظ سیاسی تمامی گروههای سیاسی داخلی سرکوب و یا منحل شده یا در زندان بسر میبرند و یا مجبور به جلای وطن گردیده اند. حتی گروههای اصلاح طلب داخلی و دست اندرکاران اصلی که شریک  غارت و کشتار رژیم هستند، اجازه شرکت در انتخابات را پیدا نکردند و  از دور حذف شدند. رژیم ایران در بایکوت و تحریم و بن بست سیاسی در جهان قرار دارد و پاسپورت ایران در رده ضعیف ترین پاسپورتهای جهان قرار گرفته است.

بلحاظ اقتصادی  ریال ایران از سال ۱۳۵۷ تاکنون ۱۰۰۰۰ بار بی ارزش تر شده ، نرخ تورم دولتی  ۸.۸ نسبت به سال قبل اعلام شده و بعد از حذف گوشت و میوه جات ، از سبد غذایی مردم ، اینک نان که مهمترین غذای عامه مردم است نیز کوپنی شد ، حدود ۳۰% از جمعیت ایران زیر خط فقر و حدود ۵۰%  از مردم در خط فقر قرار دارند. آمار فساد افسار گسیخته دولتی و آقازاده های منسوب به رژیم نجومی شده و تمامی اقشار اجتماعی ، اعم از بازنشستگان  ادارات دولتی یا کارگری را  در اعتراض به خیابانها کشانده است.

در زمینه صدور جنگ و تروریزم ، اینک مشخص است که تمامی  سرمایه ها و درآمد ملی به تنور جنگ و سرکوب و گروههای نیابتی در عراق ، یمن ، لبنان ، فلسطین و سوریه  و کشورهای آفریقایی سرازیر میشود، این سرمایه ها  که حدود یک سوم از بودجه رسمی کشور و منابع نامحدودی از بودجه سری و غیر علنی را شامل میشود ، باندهای رژیم را تبدیل به قاچاقچیان نفت ، ارز ، تولیدات شیمایی ، و کلاهبرداری در بازارهای داخلی کرده است.

هدف از صدور تروریسم برای ایجاد بحران در خارج از مرز و فرار از بحران های لاعلاج سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی داخلی بطور عام  و بحران مشروعیت بطور خاص میباشد.

بلحاظ حقوق بشری نام  ایران بعنوان  سرکوبگر ترین حکومت  تاریخ با بیش از ۶۷ بار محکومیت در ارگانهای  بین المللی و حقوق بشری جهان به ثبت رسیده ، آمار اعدام در ایران  تنها در ۵ ماهه اول سال  ۱.۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته ، ایران به نسبت جمعیت بالاتر از چین در صدر بیشترین تعداد اعدام انجام شده قرار گرفته است ،  این در حالی است که حدود ۹۰% از اعدام های انجام شده در مطبوعات منعکس نمیشود.

ایران بعنوان بزرگترین زندان خبرنگاران ، بزرگترین کشور نقض کننده حقوق نویسندگان و دگر اندیشان شناخته میشود. خانم  نرگس محمدی برنده جایزه نوبل صلح سال ۲۰۲۳ حتی اجازه پیدا نمیکند در مراسم تدفین پدرش شرکت کند. ایران در لیست بزرگترین نقض کننده حقوق زنان ، بزرگترین کشور نقض کننده امنیت ارتباطات و اینترنت و بسیاری دیگر از موضوعات بین المللی شناخته میشود. همچنین ایران بعنوان بزرگترین ناقض حقوق اقلیتهای قومی و دینی و جنسی در جهان و در نتیجه ایران بعنوان اولین کشور در فرار مغزها در جهان شناخته میشود.

و این تنها بخش ناچیز و مشهود از ناکامی های رژیم ایران در صحنه های مختلف است و ارگانهای تخصصی میتوانند در هر زمینه ای آمارهای کامل و بروز شده را در اختیار قرار دهند.

درست بدلیل همین ناکامی هاست که این رژیم در پاسخ به مردم مردود شده و در نتیجه مردم دلیر و ستم کشیده ایران در خیزش انقلابی زن، زندگی ، آزادی ، طی یک سال رای خود را در خیابانهای تک تک شهرهای میهن با حدود ۵۰۰ جانباخته راه آزادی و حدود ۲۰۰۰۰ زندانی و شکنجه شده و هزاران مجروح و مصدوم پرداخته اند و این انتخاب مردم ایران توسط همه  جهانیان به رأی العین دیده شده و به آن شهادت دادند. رای مردم به همه باندهای اصلاح طلب و اصولگرا این بود که :

اصلاح طلب ، اصول گرا، دیگه تمومه ماجرا

اینک ما  بهمراه تمامی تشکلهای  سیاسی و مدنی و زندانیان سیاسی و مجروحین و شکنجه شدگان و خانواده های دادخواهان ، ضمن درک عمیق مردم مبنی بر عبور از رژیم و سرنگونی تمام عیار این حکومت ضد مردمی، از همه مردم میخواهیم که روز برگزاری نمایش انتخابات رژیم، از خانه  خارج نشوند ، و بنرها و تابلوهای تبلیغاتی رژیم را پایین بکشند.

ما همچنین از تمامی گروههای سیاسی خواهان عبور از رژیم جمهوری اسلامی در داخل و خارج از ایران میخواهیم تا با اجتناب از درگیریهای  داخلی و گرد آمدن حول شعار مشترک سرنگونی این رژیم ، و باتفاق هم در عمل ، زمینه را برای گذار از رژیم آماده سازند.

انتخابات آزاد در ایران تنها پس از سقوط این رژیم جنایتکار و در فضای دمکراتیک و با نظارت ارگانهای بین المللی امکانپذیر و رای آن معتبر خواهد بود.

 

سرنگون باد رژیم ولایت فقیه

پیروز باد آزادی و دمکراسی

جنبش وحدت ملی ایرانیان

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری  اسلامی

حزب ملی ایرانیان

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

حزب ملی ایران:۰۰۴۹۱۷۸۳۱۳۹۳۸۴
جنبش همبستگی ملی ایرانیان :۰۰۴۹۱۵۲۳۷۹۶۰۴۸۹
جنبش وحدت ملی ایرانیان :۰۰۴۹۱۷۱۶۰۱۲۸۶۶

 

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »