نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

خیزش گرسنگان و سانسور حکومتی: افشای دستور یک مدیر صداوسیما برای سانسور اخبار گرانی‌ها: حواستان جمع باشد مقوله امنیتی است

«کوچکترین خطا ( در انعكاس اخبار خيزش گرسنگان )دیگر خطای بخشودنی نیست، چون نوع نگاه به این مقوله [گرانی‌ها] امنیتی است.»

۲۰۹

علیرضا حبیبی مدیر جنایتکار رادیو فرهنگ صداوسیما در یک فایل صوتی  همکارانش را تهدید می‌کند مبادا اخبار گرانی‌ها و انتقادها علیه دولت را پوشش دهند. او هشدار می‌دهد: «کوچکترین خطا دیگر خطای بخشودنی نیست، چون نوع نگاه به این مقوله [گرانی‌ها] امنیتی است.»

حبیبی در ابتدای این فایل صوتی، می‌گوید پیشتر پیامی در این زمینه در گروه مدیران صداوسیما گذاشته بود، اما با توجه به تاکید علی بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صداوسیما، او پیام خود را در گروه همکارانش در رادیو فرهنگ منتشر می‌کند و از همه همکاران می‌خواهد این پیام را به عنوان یک «پیام تلفنی فرد به فرد» تلقی کنند.

او با خطاب قرار دادن گویندگان برنامه «صبح به وقت فرهنگ» و بعد «تهیه‌کنندگان و عوامل دیگر» و حتی مسئولان «ارتباطات و تلفن‌ها» می‌گوید با توجه به شرایط فعلی ایران، «گرانی‌ها، نان و ماکارونی»، «انتقادها به وزرا» و «شرایط جامعه جهانی و اوکراین»، صداوسیما «باید امنیت روانی جامعه را بهبود ببخشد.»

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »