نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

پشتیبانی کارگروه ملی فراخوانها از تظاهرات سراسری معلمان روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت

پیش به سوی اتحاد تمامی نیروهای آزادیخواه و عدالتخواه در میدان عمل

۲۳۸

پشتیبانی کارگروه ملی فراخوانها از اعتراضات مردمی و جنبش معلمان و دعوت از شهروندان برای پیوستن به آنها- فراخوان شماره ۱۹

رژیم خودسر، فاسد، جنایتکار و مردم ستیز، هر روز و عامدانه برای ملت، فاجعه ای می آفریند؛ یک روز قیمت بنزین را چند برابر میکند، روز دیگر به نام صیانت، دست به اخلال در سرعت اینترنت میزند و امروز، با نان مردم بازی کرده و قیمت آرد را چند برابر میکند.مردم آزادی نداشتند، کار نداشتند و اینک قرار است نان بخور و نمیر نیز نداشته باشند!
این است بازی خطرناک مافیای حاکم با سرنوشت یک ملت.
این در حالی است که بازنشسته، دامدار، کشاورز، فرهنگی در کف خیابان است و کارگران نفت و پتروشیمی چند روزی است که در اعتصاب به سر میبرند.
مردم خوزستان در اعتراض به گرانی، دست به تظاهرات زده و سرکوب میشوند و تمامی صنوف به دلیل بی لیاقتی و ضد مردمی بودن رژیم حاکم، از دانشگاه تا مدرسه از بیمارستان تا کارخانه و از بازار تا کوچه و خیابان، همه جا در اعتراض و اعتصاب به سر میبرند.

🔻کارگروه ملی فراخوانها ضمن تاکید بر حق دفاع مشروع در مبارزات دموکراتیک کنونی، از همه ی معترضین با هر صنف، طبقه و جایگاه اجتماعی دعوت میکند، برای تجمیع حرکت های پراکنده و سازمان نایافته که یا صدای آن شنیده نمیشود و یا امکان سرکوب خونین آن اعتراضات زیاد است، در روز پنچشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، به جمع اعتراضی معلم ها پیوسته و یکبار برای همیشه، #اتحاددرعمل را نشان داده و راهی برای رسیدن به خواسته های معیشتی و سیاسی خود پیدا کرده و بیش از این به مافیای حاکم بر ایران، اجازه ی بازی با معیشت، آزادی و سرنوشت خود ندهیم.
شعار به حق هر ایرانی در وضعیت کنونی، نان، کار، آزادی است و جا دارد برای پشتیبانی از اعتراضات خیابانی و فراخوانهای سازمان یافته، بر #قابلمههایخالی بعنوان بحران ایجاد شده در معیشت ملی، توسط مافیای حاکم و نیز نماد اتحاد در عمل، بکوبیم.

پیش به سوی اتحاد تمامی نیروهای آزادیخواه و عدالتخواه در میدان عمل

🔻کارگر، معلم، دانشجو، ایرانی معترض، اتحاد اتحاد

✍️کارگروه ملی فراخوانها
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ خورشیدی

 

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »