نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

بیانیه نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی در حمایت از خواسته های زندانیان سیاسی اعتصابی هشدار به مجامع حقوق بشری، برای حفظ جان زندانیان اعتصابی در زندان اوین ”درخواست از اعتصابیون دلیر برای پایان دادن به اعتصاب غذا“

۲۱۵

بیانیه نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی در حمایت از خواسته های زندانیان سیاسی اعتصابی

هشدار به مجامع حقوق بشری، برای حفظ جان زندانیان اعتصابی در زندان اوین

”درخواست از اعتصابیون دلیر برای پایان دادن به اعتصاب غذا“

 

هموطنان!

زندانیان  سیاسی فداکار و آزادیخواه!

بنا به اخبار منتشره ، تعداد ۶ تن تن از فرزندان خلف سرزمین ما  آقایان صادق امیدی لپوندی، حمید حاج‌جعفر کاشانی، محمود علی‌نقی، پیمان پورداد، علی‌اصغر حسنی‌راد و مهدی دارینی که سالهاست برای تداوم مبارزه آزادیخواهانه – برای نیل به آزادی های شایسته مردم ایران – در بتد رژیم جمهوری اسلامی گرفتار آمده اند ، در اعتراض به قتل عامدانه هنرمند و شاعر آزاده بکتاش آبتین ، از روز ۲۲ دی‌ماه دست به اعتصاب غذا ، زده اند .

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ضمن محکوم کردن مجدد قتل جنایتکارانه و عامدانه هنرمند و شاعر  و فیلمساز آزاده ، بکتاش آبتین، و حمایت از خواسته های  این زندانیان آزاده اعتصابی، از جامعه فرهیخته فرهنگ و هنر ایران خواستار حمایت از خواسته های  بحق این  زندانیان بوده ، از تمامی مجامع بین المللی ، از جمله  اتحادیه اروپا ، عفو بین الملل و گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران آقای جاوید رحمان، خواهان دخالت برای نجات جان اعتصابیون و تمامی زندانیان سیاسی میباشد.

ما از اعتصابیون که خود میدانند ؛ اعتصاب – آخرین و موثر ترین نوع اعتراض زندانی برای به دستیابی به خواسته های بر حق شان می باشد، ولی رژیم بهیچوجه موافق پرداخت حقوق معترضین نمی باشد و بعید نیست که در ادامه اعتصاب و زیان ها و ضایعه های انسانی جبران نا پذیری بر آنان وارد آید ، (کما اینکه هم اکنون نیز دو تن از اینان در بستر نقاهت ناشی از این اقدام دچار آمده ودر بیمارستان بسر می برند)، لذا با توجه به با درک وظیفه انسانی و ملی خود ، از آنان می‌خواهیم که بمنظور باقی ماندن در صف مبارزان میهن تا رهایی ملی : به اعتصاب غذای شان پایان داده و دلهای هم میهنان  نگران شان را شاد نمایند.

 

 

 

نابود باد  رژیم جمهوری اسلامی

پیروز باد مبارزه مردم ایران برای آزادی

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی

۲۹ دیماه ۱۴۰۰

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »