نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

« بیانیه مشترک » جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی و جنبش وحدت ملی ایرانیان در بایکوت سراسری خیمه شب بازی انتخابات خامنه ای

« بيانيه مشترك » جنبش همبستگي ملي ايرانيان براي سرنگوني جمهوري اسلامي و جنبش وحدت ملي ايرانيان مردم ايران در داخل و خارج  از كشور در خيزش انقلابي زن ، زندگي ، آزادي ، راي خود را به سرنگوني تماميت حكومت ولايت فقيه و برقراري آزادي و دمكراسي در ايران عليرغم دستگيري، زندان ، شكنجه و اعدام داده اند

۱۴۰

 

« بیانیه مشترک »

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی و جنبش وحدت ملی ایرانیان

در بایکوت سراسری خیمه شب بازی انتخابات خامنه ای

مردم ایران در داخل و خارج  از کشور در خیزش انقلابی زن ، زندگی ، آزادی ، رای خود را به سرنگونی تمامیت حکومت ولایت فقیه و برقراری آزادی و دمکراسی در ایران علیرغم دستگیری، زندان ، شکنجه و اعدام داده اند.

 

خیمه شب بازی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس خامنه ای و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اش بصورت همزمان درروز جمعه ۱۱ اسفندماه یعنی کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد.

آنچه که این نمایش را از سایر نمایشات ۴۲ ساله رژیم متمایز میکند، که همزمان با افزایش موج اعدام جوانان مبارز ، ترس و وحشت بیسابقه خامنه ای از عدم شرکت ”بقول او خواص نظام“ و نه ”مردم“ در این نمایش است.

خامنه ای جنایتکار که تاکنون چند سخنرانی اش را به انتخابات اختصاص داده و عدم شرکت در انتخابات را ضد اسلام و جمهوری اسلامی اش اعلام کرده بود ،  بر خلاف دوره قبل که حتی ترجیح داده بود ،  بدون حضور فعال اصلاح طلبان داخلی و با حذف همه کاندیداهای غیر خودی این نمایش را برگزار کند، اینبار در سراشیب سقوط نیاز مبرمی به شرکت حتی صوری سران قبلی رژیم خود در نمایش انتخابات دارد .

لازم به یادآوری است که این رژیم تنها حکومتی است که باستثنای خود خامنه  ای و رئیسی ، تمامی رؤسای جمهور سابقش یا عزل شده و یا در حصر و  یا ممنوع التصویر و ممنوع شرکت در انتخابات هستند .

اکنون باندهای اصلاح طلب رژیم نیز سرخورده شده و بصورت واضح در موضعگیریهای علنی از بیفایده بودن شرکت در انتخابات خامنه ای صحبت میکنند و شعار مردم” اصلاح طلب ، اصول گرا ، دیگه تمومه ماجرا “ را زمزمه میکنند.

این در حالی است که مردم ایران در داخل و خارج  از کشور در خیزش انقلابی زن ، زندگی ، آزادی ، رای خود را به سرنگونی تمامیت حکومت ولایت فقیه و برقراری آزادی و دمکراسی در ایران ، علیرغم دستگیری، زندان ، شکنجه و اعدام داده اند و میروند که با بایکوت سراسری این نمایش دست رد به سینه خامنه ای جنایتکار بزنند ، چنانچنه این را در شعارهایشان در تهران و دیگر شهرهای میهن فریاد میزنند که ” از بس دروغ شنیدیم، ما دیگه رأی نمیدیم“

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی و جنبش وحدت ملی ایرانیان (مرکزیت هامبورگ) تمامی اقشار مختلف مردم ایران را  به تحریم سراسری خیمه شب بازی انتخابات فرا میخواند.

این دو جنبش از همه احزاب، و گروههای اپوزیسیون در داخل و خصوصا در خارج از کشور میخواهند تا  با گرد آمدن حول یک شعار مشترک در میدان عمل به جنبش مردمی ایران  یاری رسانند ، این یک نیاز مبرم جنبش برای تغییر رژیم و کم کردن بهای سنگین برای جوانان و مردان و زنان در کوچه و پس کوچه های داخل ایران است.

نابود  باد رژیم ولایت فقیه

پیروز باد خیزش مردم ایران برای آزادی و دمکراسی

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی

جنبش وحدت ملی ایرانیان

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »