نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

بیانیه جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، در محکومیت اعدام زندانیان سیاسی  ”فرهاد سلیمی و محمد قبادلو“

“جنبش همبستگي ملي ايرانيان براي سرنگوني جمهوري اسلامي ، از همه احزاب و گروههاي اپوزيسيون سرنگوني طلب در داخل و خارج از ايران خواهان اتحاد در عمل براي حمايت از خيزشهاي داخلي و بزير كشيدن اين حكومت جنايتكار است

۱۲۲

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

بیانیه جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، در محکومیت

اعدام زندانیان سیاسی  ”فرهاد سلیمی و محمد قبادلو“

اجرای این احکام جنایتکارانه از موضع ضعف در تعادل قوای منطقه ای و نشاندهنده وحشت رژیم از خیزش  انقلابی زن ، زندگی ، آزادی است.

“جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، از همه احزاب و گروههای اپوزیسیون سرنگونی طلب در داخل و خارج از ایران خواهان اتحاد در عمل برای حمایت از خیزشهای داخلی و بزیر کشیدن این حکومت جنایتکار است.

 

هموطنان!

احزاب وگروههای سرنگونی طلب در داخل و خارج از کشور

نهادها و سازمانهای حقوق بشری در سراسر جهان!

 

سحرگاه سوم بهمن بار دیگر رژیم ولایت فقیه دست به جنایت دیگری زد و دو تن از زندانیان سیاسی در بند را در زندان قزلحصار کرج بر دار کشید.

فرهاد سلیمی زندانی عقیدتی کرد که از ۱۴ سال قبل در اسارت بسر میبرد و محمد قبادلو که در جریان خیزش انقلابی زن، زندگی ، آزادی دستگیر شده بود ، علیرغم هشدارارگانهای بین المللی و اعتراضات داخلی به چوبه دار سپرده شدند.

رژیم خامنه ای که از یک سو  با شکار عوامل  نخبه تروریست و جنایتکارش در کشورهای مختلف مواجه شده ، و از سوی دیگر توطئه اش در صدور جنگ و بحران در منطقه با شکست مواجه شده ، ابتدا سعی کرد که با موشک پرانی به ۳ کشور  و کشتار زنان و کودکان بیگناه ضعف خود را بپوشاند ، ولی با اقدام قاطع کشور پاکستان و اقدامات دیپلماتیک عراق ، با شکست دیگری مواجه شد و ناگزیر  به راه حل همیشگی اش، یعنی سرکوب افسار گسیخته جوانان و مردم در داخل کشور روی آورده ، اعدام شتابزده این دو زندانی سیاسی را علیرغم عدم اتمام رویه های قضایی خودش باجرا گذاشت.

تمامی مردم ایران به این باور رسیده اند که این رفتار از موضع ضعف و نه قدرت این رژیم ناشی میشود. خامنه ای که کابوس اوجگیری مجدد خیزش زن ، زندگی ، آزادی خواب راحت را از چشمانش ربوده ، تنها راه را در افزایش شکنجه و اعدام در داخل و سرکوب مردم ایران میبیند.

ما ضمن محکوم کردن  این اعمال جنایتکارانه از همه دولتهای خارجی خواهان پایان دادن به سیاست معامله و چانه زدن ، و برخورد قاطعانه با این  رژیم آشوبگر و جنایتکار  و حسابرسی از رژیم و باز کردن باب گفتگو با مردم و اپوزیسیون متحد علیه رژیم هستیم.

 این جنبش  همچنان از همه مجامع مدنی و سازمانهای حقوق بشری خواستار محکومیت و پاسخگو کردن آخوندهای جنایتکار حاکم بر ایران میباشد.

“جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، از همه احزاب و گروههای اپوزیسیون سرنگونی طلب در داخل و خارج از ایران خواهان اتحاد در عمل برای حمایت از خیزشهای داخلی و بزیر کشیدن این حکومت جنایتکار میباشد.

 

 

سرنگون باد رژیم جمهوری  اسلامی

پیروز باد مبارزه مردم ایران برای آزادی

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی

چهار شنبه چهارم بهمن ۱۴۰۲

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »