نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

اعطای جایزه صلح نوبل به زندانی سیاسی زن خانم نرگس محمدی، با شعار زن، زندگی ، آزادی ، پاسخ وجدان بشری به مبارزات زنان دلیر ایران

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، خواهان آزادی فوری خانم نرگس محمدی، و سپیده قلیان، فاطمه سپهری ، مریم اکبری، زینب جلالیان ، نیلوفر حامدی و همه زنان زندانی سیاسی است.

۲۵۸

صبح امروز کمیته جوایز نوبل خبر از برگزیده شدن خانم نرگس محمدی برای جایزه صلح نوبل ۲۰۲۳ داد.

خانم محمدی که هم‌ اکنون در زندان اوین در اسارت رژیم ولایت فقیه است ، تاکنون ۱۳ بار دستگیر ، و مجموعا به ۳۱ سال زندان  و ۱۵۴ ضربه شلاق محکوم و قریب به ۱۰ سال را در زندانهای مختلف گذرانده است.

اعطای این جایزه در حالیست که آرمیتا گراوند در یک جنایت مشابه قتل مهسا امینی در بیمارستان نظامی تهران در حال کما بسر میبرد و رژیم جنایتکار ولی فقیه در وحشت از اوج گیری مجدد خیزش انقلابی مردم ایران، دست به ساخت  فیلمهایی با سناریوهای جعلی ، مشابه مهسا زده است.

در همین حین دول غربی دور جدیدی از مذاکرات مخفیانه با رژیم ولایت فقیه برای معامله و مماشات و باج دهی از کیسه مردم ایران با این رژیم را بجریان  انداخته‌اند.

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، ضمن تبریک به خانم نرگس محمدی  و همه زندانیان سیاسی زن ، این جایزه را تزریق خون تازه‌ای به رگهای جنبش زن، زندگی، آزادی و همه زنان و دختران آزادیخواه ایران دانسته، بار دیگر از همه احزاب ، گروهها و فعالین سیاسی میخواهد با اتحاد یا اتفاق حول مینیمم خواست‌های مشترک ، و با اتحاد در عمل زمینه را برای سرنگونی این رژیم جنایتکار آماده سازند.

 

 

سرنگون باد رژیم جنایتکار ولایت فقیه

پیروز باد مبارزه زنان و مردان ایران برای آزادی و دمکراسی

جنبش همبستگی ملی ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی

۷ اکتبر ۲۰۲۳

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »