نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

نمایندگان مجلس رژیم ، در یک اقدام جنایتکارانه به اجرای آزمایشی قانون حجاب اجباری برای ۳ سال رای دادند

رژيم جنايتكار ولايت فقيه در صدد است كه با تصويب اين قانون دختران و زنان ايراني را مجبور به عقب نشيني كند، بعد از خيزش مهسا، زنان و دختران ايراني با زير پا گذاشتن قوانين اين رژيم در زمينه حجاب اجباري ، دليرانه با حجاب اختياري پا به عرصه خيابان گذاشتند و اين بمعني زير سوال  بردن كليت نظام زن ستيز و سركوبگر ولايت فقيه بوده است.

۶۸۰

نمایندگان مجلس رژیم روز چهارشنبه ۲۹ شهریور با «اجرای آزمایشی» قانون جدید حجاب اجباری «به مدت سه سال» موافقت کردند. این لایحه در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصویب شده است و برای ابلاغ و اجرا، شورای نگهبان باید آن را تایید کند.

موضوع اجرای آزمایشی این لایحه در حالی در صحن علنی مجلس بررسی شد که پیش‌تر اصل آن «هشتاد و پنجی» شده بود و به‌جای رای‌گیری از همه نمایندگان، در کمیسیون حقوقی و قضایی بررسی و به تصویب رسیده بود.

این کمیسیون همچنین پیشنهاد داده که قانون جدید به مدت سه سال به شکل آزمایشی اجرا شود که با وجود مخالفت ۳۴ نماینده، با ۱۵۲ رای موافق تصویب و به شورای نگهبان ارسال شد.

عبارت «اجرای آزمایشی» در مورد قوانینی به کار می‌رود که به‌جای صحن علنی، در کمیسیون تصویب شده باشند.

رژیم جنایتکار ولایت فقیه در صدد است که با تصویب این قانون دختران و زنان ایرانی را مجبور به عقب نشینی کند، بعد از خیزش مهسا، زنان و دختران ایرانی با زیر پا گذاشتن قوانین این رژیم در زمینه حجاب اجباری ، دلیرانه با حجاب اختیاری پا به عرصه خیابان گذاشتند و این بمعنی زیر سوال  بردن کلیت نظام زن ستیز و سرکوبگر ولایت فقیه بوده است.

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »