نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

یک مدرس حوزه علمیه قم: شرایط خطرناک است، آخوندها جرات خروج از خانه‌هایشان را ندارند

بسیاری از خانواده‌های آخوندها به آنان می‌گویند که از آخوندی خارج شوند و لباس خود را درآورند.

۵۰

جواد علوی بروجردی از مدرسان حوزه علمیه قم، با اشاره به حملات متعدد اخیر علیه آخوندها در شهرهای مختلف ایران، گفت «امنیت» برای آنها در بسیاری از شهرهای ایران وجود ندارد و جرات نمی‌کنند از خانه‌های خود خارج شوند.

علوی بروجردی در جریان یک سخنرانی در قم گفت: «ما چنین روزگاری نداشتیم که در قم، مرکز حوزه علمیه، در خیابانی که تمام دفاتر مراجع و بزرگان در آنجاست، طلبه را با ماشین زیر بگیرند و بعد برای اینکه اطمینان پیدا کنند که ضربه کاری شده، پیاده بشوند و با چاقو هم کار خود را تکمیل کنند. این بوده نظری که مردم به ما داشتند؟»

او تایید کرد که بین طبقه روحانیون و مردم «فاصله» زیاد شده و مردم ایران «اعتماد» خود را نسبت به این طبقه از دست داده‌اند.

علوی بروجردی با اشاره به گزارش‌هایی که به دستش رسیده، گفت که شرایط امنیتی برای آخوندها در ایران «خوب نیست».

او همچنین با اشاره به عمامه‌پرانی‌ها در جریان خیزش انقلابی علیه جمهوری اسلامی تایید کرد که اگر فاصله بین مردم و طبقه روحانیون روز به روز بیشتر شود و این «خطرناک» است. او گفت که بسیاری از خانواده‌های آخوندها به آنان می‌گویند که از آخوندی خارج شوند و لباس خود را درآورند.

 

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »