نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

بیانیه نهاد همبستگی ملی ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی در محکومیت جنایت مسموم سازی دانش آموزان و دانشجویان دختر مدارس کشور

“حمله شيميايي و مسموم كردن دانش آموزان و دانشجويان، پاسخ خامنه اي در مقابله با خيزش انقلابي زن ، زندگي ، آزادي“ “حمله شيميايي و مسموم كردن دانش آموزان و دانشجويان، پاسخ خامنه اي در مقابله با خيزش انقلابي زن ، زندگي ، آزادي“ دختران و پسران دلير ميهن بايد براي مقابله با اين جنايت به خيابان بشتابند و با شعار مرگ بر ديكتاتور ، و مرگ بر خامنه اي و زن ، زندگي ، آزادي ، طومار اين رژيم را در هم پيچند.

۱۰۸

 

 

 

بیانیه نهاد همبستگی ملی ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی در محکومیت جنایت مسموم سازی دانش آموزان و دانشجویان دختر مدارس کشور

“حمله شیمیایی و مسموم کردن دانش آموزان و دانشجویان، پاسخ خامنه ای در مقابله با خیزش انقلابی زن ، زندگی ، آزادی“

دختران و پسران دلیر میهن باید برای مقابله با این جنایت به خیابان بشتابند و با شعار مرگ بر دیکتاتور ، و مرگ بر خامنه ای و زن ، زندگی ، آزادی ، طومار این رژیم را در هم پیچند.

 

هموطنان آزاده!

دختران قهرمان میهن!

مادران و پدران نگران!

 

بنا به اخبار رسیده از گوشه و کنار شهرهای ایران، از ۳ ماه قبل رژیم جنایتکار و زن ستیز ولایت فقیه با استفاده از گازهای شیمیایی مدارس دخترانه را هدف قرار داده و منجر به مسمومیت تعداد زیادی از دانش آموزان و مرگ حداقل۱ دختر دانش آموز شده است.

بر اساس اطلاعات دریافتی ، تاکنون حدود ۱۲۵۰ نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه هدف این مسمومیت شیمیایی قرار گرفته و دچار مسمومیتهای شدید و یا نیمه شدید شده اند. رژیم جنایتکار ولایت فقیه تاکنون مسمومیت ۹۰۰ تن را تایید کرده است. تاکنون هیچیک از ارگانهای این رژیم در این رابطه پاسخی به خانواده های دانش آموزان نداده  اند.

روند رو به گسترش این اقدام تروریستی و جنایت علیه بشریت، بنحوی است که طی امروز۱۰ اسفند ، تعداد ۲۶ مدرسه دخترانه در تهران، اردبیل ، اصفهان، کرمانشاه ، پردیس، فردیس ، شاهین شهر مورد حمله قرار گرفته و حدود ۲۰۰ دانش آموز مسموم شده اند .

رژیم برای مقابله با خیزش انقلابی  زن ، زندگی ، آزادی که اولین هدف خود را در دانشجویان و دانش آموزان دختر جستجو میکند، سعی دارد با شیوه های طالبانی این بخش بالنده و تاثیر گذار اجتماعی را خانه نشین کند تا در گامهای بعدی با گسترش خفقان به سراسر جامعه بتواند به حیات ننگین خود ادامه دهد.

عوامل و عناصر این رژیم  نه تنها تاکنون هیچ پاسخی به خانواده های دانش آموزان نداده اند، بلکه با شدیدترین شکل اقدام به ضرب و جرح و دستگیری خانواده های معترض نموده اند.

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی، ضمن  محکومیت این جنایت علیه بشریت، از همه دولتها ، مجامع بین المللی و حقوق بشری میخواهد ، سریعا این رژیم را مورد بازخواست قرار داده و مانع ادامه این جنایت در مدارس کشور شوند.

این نهاد همچنین از دختران و پسران دلیر میهن و خانواده هایشان میخواهد که  بار دیگر به خیابانها بشتابند و با شعارهای مرگ بر خامنه ای و مرگ بر دیکتاتور و زن ، زندگی ، آزادی، طومار این رژیم جنایتکار را در هم بپیچند.

 

نابود باد حکومت جنایت و ترور ولایت فقیه

زنده باد خیزش انقلابی زن، زندگی ، آزادی

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی

۱۰ اسفند ۱۴۰۱

۲ نظرات
  1. آبتین آیینه می گوید

    جنگِ شیماییِ رژیم اسلامی بر دخترانِ ایران!
    مردمانِ ایران در دامِ دهشتناکِ جنگِ شیماییِ رژیمِ اسلامی فرو افتاده اند
    و جهانیان با بی شرمی با خاموشی می نگرند.
    با خُروشِ سراسری رژیمِ اسلامی را به سرنگونی کشانیم.
    ننگ و نفرینِ جاویدان بر دیوان و دیوزادگانِ رژیمِ اسلامی باد.

    1. mohsen torkman می گوید

      درست است دوست گرامی، باید با همبستگی ملی تمامی اندیشه ها در کف خیابان این کار را انجام بدهیم

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »