نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

بیانیه نهاد همبستگى ملى در حمایت از فراخوان خیزش انقلابی ۳ روزه در ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ دیماه در داخل و خارج ایران

نهاد همبستگي ملي براي سرنگوني جمهوري اسلامي ، ضمن حمايت همه جانبه از اين فراخوان، خواهان پيوستن همه اقشار و احزاب و گروهها در داخل و خارج كشور به اين خيزش انقلابي است.

۱۴۶

بیانیه نهاد همبستگى ملى در حمایت از فراخوان خیزش انقلابی ۳ روزه در ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ دیماه در داخل و خارج ایران

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، ضمن حمایت همه جانبه از این فراخوان، خواهان پیوستن همه اقشار و احزاب و گروهها در داخل و خارج کشور به این خیزش انقلابی است.

 

هموطنان  آزاده!

دختران و پسران دلیر ایران زمین!

اقشار، گروهها، احزاب و شخصیتهای داخل و خارج از کشور!

 

نزدیک به سه ماه از طولانی ترین خیزش انقلابی و دلیرانه سراسر مردم ایران میگذرد . افشای اسناد از داخل رژیم نشان میدهد که ترس و وحشت تمامی ارکان حکومت ولایت فقیه را در برگرفته و همگی اعتراف میکنند که از مهار این خیزش انقلابی عاجز هستند.

از طرف دیگر ، دختران و پسران دلیر ایران ، زنان و مردان و مادران و پدران و حتی کودکان خردسال ایران فعالانه در این خیزش شرکت کرده اند و تاکنون بیش از ۵۰۰ تن، از جمله بیش از ۵۰ کودک جان خود را در این خیزش انقلابی از دست داده اند.

نمایش اتحاد ایرانیان از کردستان تا بلوچستان و آذربایجان تا  خوزستان و گیلان و مازندران و تمامی شهرها و اقوام و حتی گروههای مختلف در خارج از کشور، تاکنون بی نظیر و غیر قابل چشم پوشی بوده است.

حاصل این فداکاری ها و از جان  گذشتگی ها ، در عرصه بین المللی نیز برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای اولین بار برای بررسی نقض حقوق بشر در ایران و تعیین هیات حقیقت یاب در شورای حقوق بشر ملل متحد و حمایت دولتها و شخصیتهای جهانی از خیزش مردم ایران بوده است.

اینک در آستانه سومین ماه آغاز این خیزش انقلابی، گروهها و جوانان محلات مختلف در تهران و تبریز و گرگان و تعدادی از شهرهای دیگر ایران ، فراخوانی برای ۳ روز خیزش از ۱۴ الی۱۶ دیماه ۱۴۰۱ صادر کرده اند و از همه هموطنان خواستار یاری و مشارکت در این خیزش هستند.

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، ضمن حمایت همه جانبه از این فراخوان ، خواهان پیوستن همه  اقشار و احزاب و گروهها در داخل و خارج از کشور به این خیزش انقلابی میباشد.

رژیم جنایتکار ولایت فقیه در محاصره تمامی مردم  ایران و افکار عمومی جهانی قرار گرفته است، بر ماست که با مشتهای گره کرده به خیابان بشتابیم و طومار جنایت این رژیم را در هم بپیچیم .

پیروز باد خیزش انقلابی مردم ایران

نابود باد رژیم فاسد و جنایتکار حاکم بر ایران

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی

۱۱ دیماه ۱۴۰۱

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »