نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

بیانیه کارگروه ملی فراخوانها در باره وضعیت زندانی سیاسی خانم پوران ناظمی

رژيم جنايتكار ولايت فقيه در سلول انفرادي بند 209 اوين  مانع از دسترسي خانم پوران ناظمي به داروهاي ويژه خود شده است. كارگروه ملي فراخوانها از تمامي مجامع حقوق بشري و دولتها ميخواهد صداي اعتراض خود را نسبت به شكنجه زندانيان بلند كنند.

۶۹

بیانیه کارگروه ملی فراخوانها در باره وضعیت زندانی سیاسی خانم پوران ناظمی

 

رژیم جنایتکار ولایت فقیه در سلول انفرادی بند ۲۰۹ اوین  مانع از دسترسی خانم پوران ناظمی به داروهای ویژه خود شده است.

کارگروه ملی فراخوانها از تمامی مجامع حقوق بشری و دولتها میخواهد صدای اعتراض خود را نسبت به شکنجه زندانیان بلند کنند.

 

هموطنان بپاخاسته!

ایرانیان آزاده!

بر طبق اخبار رسیده، خانم پوران ناظمی ”فعال مدنی و عضو کارگروه ملی فراخوانها“ که از روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه  دستگیر و به سلول انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده در یک تماس کوتاه ، خبر از عدم اجازه دسترسی  به دارو برای بیماریهای  ویژه خود داده است.

رژیم جنایتکار خامنه ای با دستگیری فعالین سیاسی و میدانی در داخل  کشور از جمله آقای حشمت الله طبرزدی دبیرکل جبهه دمکراتیک ایران و خانم فاطمه  سپهری فعال سیاسی و تعدادی دیگر از شخصیتهای بارز در داخل، در صدد خاموش کردن خشم و خیزش مردمی بر آمده است.

در همین حال امروز محسنی اژه ای جنایتکار رئیس قوه قصابیه رژیم، از صدور احکام قضایی برای ۳۱۵ تن از بازداشت شدگان  و از جمله حکم محاربه برای ۴ تن از جوانان را اعلام کرد. صدور حکم محاربه بمعنی تایید حکم اعدام  محسوب میشود.

کارگروه ملی فراخوانها ضمن حمایت از فراخوان مرکز همکاری احزاب کردستان ایران برای چهلمین روز قتل مهسا امینی در سراسر کشور،از همه دختران و پسران دلیر میهن میخواهد ، ضمن مقابله با اقدامات سرکوبگرانه رژیم جنایتکار خامنه ای ، با حفظ حق مشروع و قانونی دفاع از خود،  شعار آزادی زندانیان سیاسی را در صدر شعارها و خواستهای خود قرار دهند.

کارگروه ملی فراخوانها همچنین از عفو بین الملل و سازمانهای حقوق بشری میخواهد که صدای اعتراص خود را نسبت به دستگیری و آزار و شکنجه فعالان سیاسی بلند کنند.

این کارگروه از تمامی احزاب و گروهها و شخصیتهای سیاسی با هر نوع گرایش سیاسی میخواهد که ضمن حمایت از فراخوان اعتراضی چهلمین روز قتل مهسا امینی،  بعد از نمایش اتحاد در برلین ، بار دیگر نمایشی از اتحاد عمل در داخل کشور را به جهانیان  نشان دهند.

رژیم جنایتکار ولایت فقیه در ورطه سقوط قرار دارد و اتحاد میدانی همه گروهها در پشتیبانی از جوانان دلیر میهن ، به این روند شتاب خواهد بخشید.

 

پیروز باد خیزش قهرمانانه مردم ایران

نابود باد  حکومت ولایت فقیه

کارگروه ملی فراخوانها

۳ آبان ۱۴۰۱

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »