نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

بیانیه نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، در محکومیت قتل جنایتکارانه مهسا امینی

رژیم جنایتکار ولایت فقیه ، حجاب زنان را دستاویز سرکوب تمامیت جامعه قرار داده است تنها راه نجات زنان و دختران ایرانی، اتحاد همه مردم علیه تمامیت ایدیولوژی ولایت فقیه و بزیر کشاندن این حکومت جنایتکار است..

۷۲

 

بیانیه نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، در محکومیت قتل جنایتکارانه مهسا امینی

رژیم جنایتکار ولایت فقیه ، حجاب زنان را دستاویز سرکوب تمامیت جامعه قرار داده است.

تنها راه نجات زنان و دختران ایرانی، اتحاد همه مردم علیه تمامیت ایدیولوژی ولایت فقیه و بزیر کشاندن این حکومت جنایتکار است.

هم میهنان!

زنان و دختران ستم کشیده ایران!

بار دیگر  دستان جنایتکار خامنه‌ای از آستین گشت کشتار بیرون زد و قربانی دیگری از دختران معصوم ایران را بکام مرگ کشاند.

مهسا ۲۲ساله ، همچون ندا و دختر آبی و ریحانه جباری وهزاران دختر بی نام و نشانی  که جرمی جز مطالبه ابتدایی‌ترین حقوق انسانی خود نداشتند ، اینبار توسط گشت سرکوبگر از کنار برادرش دستگیر و به بازداشتگاه برده شد و ساعتی بعد پیکر به کما رفته اش در بیمارستان تحویل خانواده‌اش شد و روز دیگر جان باخت تا برگی دیگر بر کارنامه سراسر جنایت و فساد این حکومت را رقم بزند.

هر چند که قاتلانش مثل گذشته با ساخت فیلم سعی دارند که دستان خونین خود را پاک نشان دهند، ولی هیچ کسی را نمی‌توانند فریب بدهند.

رژیم سعی کرد که با دفن شبانه و مخفیانه مهسا، و بسیج نیروهای سرکوبگرش، مانع سرریز شدن خشم مردم گردد، ولی همبستگی و جوشش خشم مردمی ناکامی این اعمال را در انظار به نمایش گذاشت.

مرگ مهسا درست در بحبوحه معاملات پشت پرده دول غربی با رژیم بر سر برجام ، و دعوت رئیسی قاتل به ملل متحد ، نشان داد که بهای این معاملات کثیف را  در شهر دیگر ، زنان و دختران ایرانی با جانشان پرداخت خواهند کرد.

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، ضمن محکوم کردن این قتل جنایتکارانه ، از همه شخصیت‌ها و گروههای صنفی، مدنی، سیاسی و حقوق بشری در داخل و خارج از ایران میخواهد که صدای اعتراض خود را در برابر این جنایت بلند کنند و رژیم را مورد حسابرسی قرار دهند.

این نهاد همچنین ضمن حمایت از فراخوان اعتصاب عمومی توسط احزاب کردستانی در روز دوشنبه، از همه مردم ، خصوصا زنان و مادران و دختران ایران میخواهد تا با پیوستن به این اعتصاب آنرا به خیزشی سراسری بر علیه تمامیت رژیم ولی فقیه تبدیل کنند.

 

نابود باد رژیم جنایتکار ولایت فقیه

زنده باد آزادی

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی

۲۶ شهریور ۱۴۰۱

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »