نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

مهسا امینی، بازداشت‌شده گشت سرکوبگر کشتار، در کما ؛ به گفته برادر مهسا، در بدن سهیلا آثار کبودی را دیده است.

ضرب و جرح مهسا در خودرو و حين انتقال به نيروي انتظامي انجام شده است.

۲۰۴

روز ۲۲ شهریور، مهسا امینی که همراه خانواده‌اش از سقز به تهران آمده بود، در نزدیکی ایستگاه مترو «شهید حقانی» به وسیله ماموران گشت ارشاد با بهانه حضور در «کلاس توجیهی» بازداشت شد اما دو ساعت بعد، پیکر نیمه‌جان او را در حالی که به کما رفته بود، با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

یکی از بازداشتی‌ها که در خودروی گشت ارشاد حضور داشته، تایید می‌کند ضرب و جرح در خودرو انجام شده و وقتی به بازداشتگاه می‌رسند، حال عمومی او ناخوشایند بوده اما سطح هوشیاری خوبی داشته است.

پس از بی‌اعتنایی ماموران در بازداشتگاه به وضعیت مهسا و در پی آن اعتراض دیگر بازداشت‌شدگان، ضرب و جرح رخ می‌دهد و در نهایت آمبولانس با تاخیر زیادی برای انتقال این دختر جوان به بیمارستان، به بازداشتگاه می‌رسد.

هنگام بازداشت مهسا امینی، ماموران پس از اعتراض برادر او که همراهش بوده، می‌گویند او را برای «کلاس توجیهی» به پلیس «امنیت اخلاقی» در خیابان وزرا می‌برند و پس از یک ساعت آزادش خواهند کرد.

به گفته خانواده مهسا اما اکنون این دختر جوان در کما به سر می‌برد و دکترها از نجاتش قطع امید کرده‌اند.

به گفته کیارش امینی، برادر او، خانواده‌ امینی و شخص او زیر فشار نیروهای امنیتی قرار دارند.

رژیم ولایت فقیه در چند ماه اخیر و در پی افزایش بحرانهای اقتصادی و اجتماعی ،  حضور گشت‌های جنایتکار ارشاد در خیابان‌ها و شهرهای سراسر کشور را تشدید و مقررات سخت‌گیرانه ای درباره حجاب را باجرا گذاشته است.

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »