نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

بیانیه نهاد همبستگی ملی ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی در محکومیت حمله تروریستی به جان نویسنده بریتانیایی سلمان رشدی

ترور جنايتكارانه سلمان رشدي در بحبوحه بحران هاي سياسي ، اقتصادي و اجتماعي داخلي ، يادآور بحران قبول آتش بس و سركشيدن جام زهر در جنگ با عراق و طرح ناگهاني اين موضوع براي فرار از بحرانهاي مشابه سال 1367

۲۳۷

بیانیه نهاد همبستگی ملی ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی در محکومیت حمله تروریستی به جان نویسنده بریتانیایی سلمان رشدی

ترور جنایتکارانه سلمان رشدی در بحبوحه بحران های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی داخلی ، یادآور بحران قبول آتش بس و سرکشیدن جام زهر در جنگ با عراق و طرح ناگهانی این موضوع برای فرار از بحرانهای مشابه سال ۱۳۶۷

هموطنان آزاده!

گروهها و جمعیتهای  سیاسی و حقوق بشری در سراسر جهان!

روز جمعه گذشته ۲۰ مرداد ، سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی ، که قبلا بخاطر نوشتن همین کتاب در سال ۱۳۶۷ توسط خمینی جنایتکار به ارتداد و مرگ محکوم شده بود ، از سوی یک تبعه امریکایی ، لبنانی الاصل مورد حمله قرار گرفت و جراحات سنگینی به او وارد شد. از گوشی ضارب ، عکسهایی از قاسم سلیمانی جنایتکار و شعارهایی در حمایت از رژیم جمهوری اسلامی و ارتباطاتی با نیروی قدس بدست آمد.

اگر چه تروریست مربوطه موفق به قتل این نویسنده نشد، ولی سوژه مناسبی برای فضای مطبوعات حکومتی ایجاد کرد و حتی تعدادی از آن بعنوان اجرای حکم الهی یاد کردند.

همچنانکه بخاطر دارید ، موضوع سلمان رشدی در شرایطی توسط خمینی مدفون بر سر زبانها افتاد که علیرغم نعره های جنگ افروزانه اش در ”فتح قدس از طریق کربلا ” بتازگی بگفته خودش زهر آتش بس را سر کشیده بود و درضعف مطلق سیاسی وحتی فردی بسر میبرد، لذا خود و دستگاه بیت رهبری ، دجالانه با طرح شعار انحرافی و ساخت بحران جدیدی، تلاش کرد که توجهات را از ضعف مطلق خود در داخل و صحنه بین المللی به یک بحران مذهبی معطوف کرده ، حمایت سنتی ترین اقشار مذهبی شیعی و حتی سنی را بدست آورد و وجهه از دست رفته خود در باصطلاح جهان اسلام را ترمیمم کند و تا اندازه ای هم در این خدعه اش موفق بود.

حال ۳۴ سال بعد از آن تاریخ ، خامنه ای جنایتکار که در بحرانهای فزاینده داخلی و بین المللی درگل مانده، مجددا با توسل به حربه صدور تروریسم و بحث سلمان رشدی، سعی دارد که اذهان عمومی را منحرف کرده و برای خود  و رژیمش زمان بخرد.

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی ، توجه هموطنان در داخل  وخارج از کشور را به این موضوع جلب میکند که علیرغم همه این تلاشها ، باید با شعار”اتحاد درعمل” تلاشهای خود برای سرنگونی این رژیم تروریست را صد چندان کرده و اجازه چنین عوام فریبی را به خامنه ای جنایتکار ندهند.

این نهاد همچنین از تمامی ارگانهای بین المللی میخواهد که ضمن محکوم کردن رژیم ولایت فقیه بعنوان فرمانده تروریسم جهانی، از هر گونه باج دادن به آن  و یا صدور ویزا برای رئیسی قاتل خودداری و عوامل مستعد ترور و آقازاده ها و همکاران آنها را از کشورهای خود اخراج نمایند.

 

نابود باد حکومت جنایت و ترور ولایت فقیه

زنده باد آزادی

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی

۲۳ مرداد ۱۴۰۱

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »