نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

بیانیه نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی در باره جنایت جدید باند خامنه ای و خیزش اعتراضی مردم قهرمان آبادان

خامنه اي جنايتكار ، مسئول تمام عيار تمامي فجايع انساني و اجتماعي در ايران است و بايد از اريكه قدرت بزير كشيده شود!

۲۱۲

 

بیانیه نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی

در باره جنایت جدید باند خامنه ای و خیزش اعتراضی مردم قهرمان آبادان

خامنه ای جنایتکار ، مسئول تمام عیار تمامی فجایع انسانی و اجتماعی در ایران است و باید از اریکه قدرت بزیر کشیده شود!

هموطنان!

مردم غیور خوزستان، اهالی زخم خورده و داغدار آبادان!

 

دستان باند فاسد حاکم بسرکردگی خامنه ای جنایتکار، بار دیگر در گوشه ای دیگر از این خاک پهناور ، بخون مردم شریف ایران آغشته شد ، بعد از نیزارهای بوشهر و تشنگان اهواز ، اینبار نوبت مردم آبادان بود که بهای سنگین آنرا با خون فرزندان خود بپردازند.

باندهای رانت خوار و فاسد وابسته به نیروهای جنایتکار سپاه و آقازاده های حکومتی که تمامی ارکان اقتصاد ایران را به انحصار خود در آورده اند ، و هیچ تخصصی جز ساخت زندان وشکنجه گاه و پاسگاه  برای سرکوب مردم نداشته اند، اینبار با نقض تمامی معیارهای فنی، تخصصی و ایمنی ، دست به بنای ساختمانی زدند که استحکام آن از ابتدا بطور واضحی غیر قابل اتکا بوده و علیرغم هشدارهای مکرر متخصصان مبنی بر عدم مقاومت پایه های ساختمان ، حتی روی همان ساختمان بی بنیان، چند طبقه دیگر برای سود بیشتر افزودند.

در نتیجه ، بر اثر ویرانی این بنای غیر استاندارد ، صدها نفر در میان آوار بدام افتاده و اجساد قریب به ۲۰ تن نیز تاکنون از این ویرانه خارج شده است.

خامنه ای سعی دارد با طرح مرگ حسین عبدالباقی در همین سانحه بعنوان مسئول این سازه ،  همه را سر او خراب کرده، موضوع را خاتمه یافته ، و از پاسخگویی به مردم بگریزد، ولی خیزش مردم دلیر آبادان و خرمشهر و دیگر شهرهای خوزستان و اصفهان ، نشان داد که مردم با شناخت کامل از عامل جنایت، سراپرده خامنه ای جنایتکار را هدف قرار داده ، با شعارهای مرگ بر خامنه ای و مرگ بر دیکتاتور ، شخص خامنه ای را مسئول همه جنایات میدانند و به چیزی  کمتر از سقوط او قانع نخواهند شد ، باید خاطرنشان کرد که دادخواهی از باندهای جنایتکار حاکم بیمعنی و بی نتیجه است و تنها راه سرنگونی تمامیت این رژیم اهریمنی است.

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی، با تسلیت به خانواده های داغدار و اهالی آبادان ،  و با یادآوری جنایات ۴۰ ساله باند خامنه ای در جای جای  ایران ، از تمامی مردم خوزستان و سایر استانها و شهرهای ایران میخواهد که به این جنبش اعتراضی در خیابان بپیوندند و تا دستیابی به سقوط تمامیت رژیم ولایت فقیه، به خانه باز نگردند.

این نهاد همچنین بار دیگر از تمامی شخصیتها و گروهها و ائتلافهای اپوزیسیون در داخل و خارج ایران  میخواهد با پایبندی به شعار اتحاد در عمل ،  با شعاری واحد به حمایت از این خیزش قهرمانانه پرداخته و مردم را در صحنه تنها نگذارند.

 

حمایت از خیزش اعتراضی مردم آبادان ، وظیفه مبرم ملی همه  مردم و اقشار مختلف اجتماعی در سراسر کشور و همه  گروهها و سازمانهای اپوزیسیون ایرانی درداخل و خارج از کشور است.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری  اسلامی

نابود باد باند جنایتکار ولایت فقیه

پیروز باد مبارزه مردم ایران برای آزادی

نهاد همبستگی ملی برای سرنگونی جمهوری اسلامی

پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »