نهاد همبستگى ملى گامى نو در راه اتحاد نيروهاى سياسى

طغیان کرونا در ایران بر اثر فتوای جنایتکارانه خامنه ای: منتفی شدن واردات فایزر، اظهارات ضد و نقیض در مورد واکسیناسیون کودکان، و کمبود واکسن آنفلوانزا

۲۹۴

به اعتراف وزارت بهداشت رژیم از ششم مهر تا هفتم مهر، وجود ۱۳ هزار و ۲۷۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا را در کشور تأیید کرد.

همچنین بر اساس این آمار، در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷۲ بیمار دیگر جان خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و مجموع جان باختگان اعلام شده رسمی کووید-۱۹ در ایران به ۱۲۰ هزار و ۱۶۰ نفر رسید، این درحالی است که به اعتراف تعدادی از مقامات رژیم آمار واقعی مرگ و ابتلا در ایران چند برابر ارقام رسمی است.

چندی پیش، روزنامه جوان، نزدیک به سپاه پاسداران ایران به نقل از یک استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران نوشت آمار رسمی مرگ ناشی از ابتلا به کرونا را باید هفت برابر کرد.

  • منتفی شدن واردات فایزر؛ ادامه واکسیناسیون زنان باردار با سینوفارم

در حالی که وزیرجنایتکار بهداشت رژیم هفته گذشته گفته بود واکسن فایزر «به تعداد بسیار محدود» برای تزریق به مادران باردار وارد کشور می‌شود، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت از منتفی شدن واردات فایزر برای این گروه خبر داد.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت، به کمیته ملی کرونا ابلاغ شده است که واکسیناسیون زنان باردار را با واکسن سینوفارم ادامه دهند.

در اطلاعیه مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفته شده است که «با تکیه بر شواهد معتبر علمی» به این نتیجه رسیدند که واکسیناسیون این افراد کماکان با واکسن سینوفارم ادامه پیدا کند.

وزارت بهداشت ایران در مورد واکسن‌های وارداتی و واکسن‌های تولید داخلی، مستندات علمی منتشر نکرده و در این رابطه اطلاع‌رسانی نمی‌کند.

همزمان، ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران بار دیگر تأکید کرد که اولویت دولت او «حمایت از مراکز داخلی فعال در ساخت واکسن» است. آقای رئیسی گفت: «استفاده از واکسن خارجی محدودیت‌هایی دارد و نمی‌تواند دائمی باشد.»

این در حالی است که وعده های تولید داخلی واکسن تا امروز عملی نشده است.

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. پذیرفتن ادامه

Privacy & Cookies Policy
Translate »